Huvudet en aning nedåt



Jag har gått en stund med huvudet nedåt. Det gjorde jag för att jag tänkte på saker och ting som kunde gjort att jag måste böja mig en aning. Det blir lite dystert. Men då jag gick där och grubbeltänkte och ledsamlutade mitt huvud så såg jag genast att något vackert också syntes i det mörka därnere. Jag såg spegelbilden av något annat - och vips blev jag nyfiken och tittade uppåt. Det är ganska spännande att se på tillvaron på detta viset. Det går inte riktigt att ta död på min nyfikenhet eller min lust att upptäcka något nytt.

Anne-Marie
som tänker fortsätta min vision

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Du kommer alltid att fortsätta nyfiket framåt. Det vet jag.

Postat av: LenaA

Det låter härligt tycker jag. Jag läser och hör dig.



Må så gott/Lena

2009-05-22 @ 20:05:46
Postat av: Lena T

Fortsätt SE - nedåt, uppåt, framåt, omkring dig...

Always trying to follow you - inte bara jag -utan alla dina läsare!?!

2009-05-24 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback