LÄSARE om "VÄGEN TILL SKRIFTLIGA OMDÖMEN"

Jag är en ömmande bokmamma.
Boken ligger nu i läsarens händer, i mottagarens ögon och i tankarna.
Jag har fått några gensvar:




Hej Anne-Marie
 
Nu har jag suttit med din bok i mina händer under em.
Jag har läst och skumläst.
Jag sammanfattar mina tankar och funderingar kring boken så här:

Du gör det svåra enkelt och så självklart.
Det svåra finns framför ögonen på mig, varje dag,
men ändå ser jag inte det självklara.
 
Jag utvecklar mig, jag är i färd med att förstå ...
jag är kanske snart där.... Jag härmar dig för
att upptäcka mig själv och mina tankar.
 
Tack för en bok som jag tänker fortsätta att
fundera kring. En bok som jag ska sätta i min
rektors hand. En bok som jag ska visa för
mina kollegor och en bok som vi i vår
personalgrupp förhoppningsvis kan samtala
om, kring och runt.
 
Hoppas att du får en trevlig helg
 


JAG HAR EN TREVLIG HELG!
Jag förvaltar detta - och tar varje tanke till mitt hjärta.
Vissa ord har inga omvägar.


Anne-Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback