FÖRFATTARKOLLEGA MAX ENTIN



MAX HAR GIVIT UT EN NY BOK. Jag har blivit avporträtterad av Max Entin en gång. Det gjorde han med en flink och ledig penna. Jag är så förtjust glad åt resultatet. Då Max ger ut en ny bok vill jag gärna puffa för den här på min blogg:

…men nu är den äntligen här, förvandlad från förra årets festliga julklapp till årets piffiga påskpresent: Max Entins ABC för lärare. Somliga av er har redan förbeställt den och väntat tålmodigt; ni har bokpaket på väg med posten. Övriga bör raskt leta sig in till beställningsformuläret via någon av följande länkar:

www.maxentin.com
www.rektorsakademien.se

Anne-Marie



Kommentarer
Postat av: Max Entin

Tackar ödmjukast och hoppas få se dig på releaspartajet på onsdag! Men innan dess har vi ju redaktionsmöte. Ska vi byta bok då?

Postat av: Anonym

Ska bli mycket trevligt. A-M

2009-03-26 @ 06:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback