Packar ned för att packa upp i Almedalen



Packar ned:

* Mina pedagogiska tankar
* Min tandborste och en aning för röd apotekartandkräm
* Min nyfikenhet
* En klänning av något piffigare slag
* Min upptäckarlust
* Skor som tål min framfart och ett par som lyfter mig en aning högre
* Mina visioner
* En tröja att värma mig i om det blir för kallt helt plötsligt
* Mina frågor
* En översättarbok och en roman om någon ting helt annat.
* Min vänlighet
* En kamera att återblicka igenom
* Mina sinnen
* Den dator som är min alldeles egna plattform att berätta genom
* Mina öppna ögon
* Solglasögon för att inte bländas alltför mycket

Jag hoppas på en hög himmel med gränslöst tillåtande tankar där ingen behöver huka sig under regnet av småspik!

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mats

Det låter som det kan bli hur spännande som helst! Håll utkik efter Fredrik från Malmö - han har fått i uppdrag att hälsa!

http://kupp.wordpress.com/

2009-06-28 @ 23:29:34
URL: http://lumaol.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback