Utan ord



Varje ord har förlorat sin horisont. Jag kan inte skriva något idag!
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det sorgens gardiner som skymmer din framsikt?

mie

2009-07-17 @ 17:55:49
Postat av: Anonym

What happened? I´m here and so are lots of people- använd oss! Vi behöver att du ser ut genom gardinen - och ser oss!

2009-07-17 @ 21:11:29
Postat av: Cath.

Ibland vilar orden tror jag...



Går ofta in här och läser, kommenterar ganska sällan... men vill tacka dig för du ger mig nya insikter och tankar varje gång...

Kram!

Postat av: annemarie

Orden fattades mig. Mail och sms, besök och telefonsamtal lockade fram dem igen. Ett vackert sms sändes och mottogs igår - det kom från en som ville ge mig massor med ord och jag fick inte lova att svara för att jag skulle spara på mina. Anne-Marie

2009-07-18 @ 05:01:55
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback