IDE OM DAGEN

Detta har jag tänkt för dagen

* högläsning ur Eddie och Maxon Jackson (en elev frågade igår - får jag läsa i förväg - ABSOLUT svarade jag)
* bild (vi fortsätter vår undersökning av mönster. Vi ska måla mönstret ur gurkor och apelsiner i genomskärning)
* matematik (vi fortsätter med diagram och staplar för att sedan undersöka helheter och delar)
* engelska (det blir ur en storbok, vi talar och härmar och ordförrådet hamnar där det ska - i munnen)
* självständig läsning (då har jag läsanalys och lyssnar på alla som vill uttala sin läsning)



Anne-Marie
som har en plan!

Kommentarer
Postat av: Lena T

Vilken fullmatad dag! Så många planer!! Och jag gissar att många fullföljdes!!!

2009-01-30 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback