Vad sägs om rörd, tacksam och väldigt glad?



Jag är en aning rörd och berörd av det ni ger mig här. Så många fina kommentarer och gensvar. Får man lov att tacka så här dagarna innan skolbörjan, de skälvande sista minuterna av min ledighet. Nu kommer jag skriva mer om skolfrågor och skolrelaterade saker, ja, ja, jag kommer skriva om annat också. Men då arbetet sätter igång finns det så mycket berättelser innifrån skolan som behöver berättas. Min ledighet är över, min sommar ändad, jag ser med tillit fram emot hösten, jag älskar vindarna, lövens färger, höstens höga himmlar, den klara blå färgen, den första halsduken som läggs runt halsen. Jag ser inte hösten som något annat än en möjlighet.

Jag önskar också alla skolbarn en välfungerande skola där det finns gott om utrymme för lärande barn att slå sig ned... ställa sig... springa omkring i... och uppleva hur roligt lärandet är.

Anne-Marie



Kommentarer
Postat av: emelie :)

Det ska bli kul att börja i skolan igen efter att bara ha slappat en hel sommar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback