Rundgång och tomgång




- Vad har du gjort nu då?
- Sprungit omkring och känt mig vacker!
- Så kan man väl inte säga!
- Jo, men jag gjorde det!
- Såg du någon som såg dig då och verkade hålla med dig?
- Jag hörde några som visslade!
- På dig?
- Ja?
- Hmmmm!
- Det är säkert, jag kände mig vacker.
- och några visslade?
- Ja!
- TIttade du verkligen om det var några bakom dig och att de visslade på dig!
- Nä!
- Du ser. Såg du om det kom en taxi?
- Det kom två.
- Det var dom de visslade på?
- Du gör allt du kan för att få mig och gå omkring och känna mig allt annat än vacker.
- Gör jag?

Så kan det låta!

Anne-Marie,
som gick omkring och lyssnade in vardagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett roligt samtal du var med!

2009-08-28 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback