Jag fullkomligt älskar det här



Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mats

Aj!

Aaaaaaaaaaaj!



Den gjorde verkligen ont - på ett skönt sätt!

Postat av: Anonym

Mats - det finns flera av dessa på Youtube - men den här skrattar jag så jag ... den är så rolig, så bra... A-M

2009-08-07 @ 07:40:02
Postat av: Mats

Framför allt ger den begreppet målstyrning en ny dimension.



Varför är eleverna där? Vad driver dem?

2009-08-07 @ 08:25:14
URL: http://lumaol.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jo - varför är de där? Är det månne ofrivilligt? A-M

2009-08-07 @ 08:26:54
Postat av: Mats

Jag tänker att det kan vara en av dessa kurser som arbetsförmedlingen tvingar folk att gå på. Människor som ofta är lite tilltufsade placeras i ett rum tillsammans med någon som ska "försöka få igång dem" enligt den moderna coachingfilosofin.



Under ytan finns det nog något som hade kunnat gå att bygga undervisning på - eller inte. Det kan vara feltänkt!

2009-08-08 @ 12:49:04
URL: http://lumaol.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback