Gensvar på föreläsning

Hej!

Jag var så glad hela dagen efter att ha lyssnat på dig (fortfarande glad). Glad blir jag över att du på något sätt i ditt arbete med barnen, samtidigt reflekterar över ditt eget lärande hela tiden och skolan som institution. Att du utvecklas hela tiden medan skolan står still. Tycker också om ditt kritiska öga.

Många lärare på XXXX tackade mig för att jag bokat dig, så jag framför också här deras tack. De blev väldigt uppfyllda och nöjda.

Tips på en bra bok är Elisabeth Nordin-Hultmans bok "Pedagogiska miljöer och barns subjektskapande".
Mvh

___________________________________________________________________________________

Anne-Marie tackar och blir väldigt glad!
Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback