Digitala klassfotografier?




Det här kanske kan vara ett sätt att göra en ny form av klassfotografi och presentation av eleverna i klassen. Gör en själv...

själv knuffar jag gärna in vänner, syskon, hundar och egna barn i den automat som genast producerar en ögonblicksbild. Här är jag själv. Det är den tråkigaste formen. Jag hade en uppsjö av bilder av detta slaget... min brorsa, mina vänner... min galna hund ... och så försvann allt i en flytt. Det tråkigaste med den här formen är nu att man inte får sina fyra olika bilder. Man måste välja en och det valet måste man göra snabbt. I övrigt går allt väldigt snabbt, såväl vid skolfotografering som vid automatfotografering. Man hinner inte ikapp sig själv trots att man är i fokus för kameraöga och fotograf.


Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback