140 ord är en begränsande rolig utmaning

Twitter!

Kommentarer
Postat av: Kersti

Det är nog värmen och kulturkrocken stad/land men jag fattar inte. Kollar in på twitter, vem är det som säger vad? Det översta är ditt men de andra? Nej jag tror jag har problem....

Postat av: Anonym

Det kräver annat skrivande... och dialogen är dold för utomstående. Men innanför är det roligt. Man får mycket snabb information. Om man behöver det är en annan sak. Men jag har fått en del saker jag gärna inte vill vara utan... och mött nya pedagoger som jag

gärna vill utveckla dialogen med.

A-M

2009-08-10 @ 22:58:33
Postat av: Kersti

Hmm, det är värt en del eftertanke.

2009-08-11 @ 12:50:16
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback