SÖNDAGSSAMKVÄM



Söndagsmörkret lägger sig utanför. Det är stilla inne hos mig. Vänner har kommit och gått. De har druckit ett glas vatten härhemma...stannat för att prata... prata... prata...prata... - Vill du verkligen inte ha något annat än vatten ... prata...prata.... Jag ser mina vänner som vitaminer. C-vitamin, D-vitamin, A-vitamin, L-vitamin, B-vitamin, Å-vitamin, P-vitamin, R-vitamin ... ja, de känner mig... och vet att jag leker ofta och är allvarlig mitt i alltsammans. Mina ord har fattats mig denna söndag.  Jag har därför fattat mig kort - Vatten? 

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Kersti

Som att tanka. Vätske-depå, tanka energi, tanka tankar, tanka gemenskap och lite värme. Det kan man alltid göra hos dig. Kram

Postat av: Anonym

Hi hi - tack Kersti.

Anne-Marie

2009-04-14 @ 06:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback