SNACKA MED EN...

Idag har jag snackat med en snigel.
Jag trängde mig på, ville göra ett hemma-hos-reportage.
Men snigeln var en aning hemmablind.
- I släkten ser vi detta som en skalbohag, sa snigeln och såg sig omkring i sina vrår.
- Intressant, försökte jag. Kallar man det hela sutterängvåning om du tar dig uppför en backe? tills jag insåg att man kan inte få några svar från sniglar,

Imorgon ska jag snacka med en geting, de sägs vara väldigt generösa och ge ting!
Jag ska fundera över vad jag vill ha för ting.

Kommentarer
Postat av: Mats

Om du har tur kanske den är norsk - då får du storting!



Lycka till!

Postat av: Anonym

hi hi hi - jag ska leta rätt på insiktsinsekterna. A-M

2009-04-29 @ 05:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback