REPERATION



- Jag önskar en reperation, frågar jag trevande.
- Vad önskas repareras, frågar den frågande.
- Tja, vad har ni att erbjuda, frågar jag undersökande.
- Lite av varje faktiskt, bekräftar den lagande.
- Har ni reperationer av inre slag, frågar jag grubblande.
- Av inre slag är det en aning värre, de tar längre tid, svarar den händige.
- Tjaha, jag tänkte att jag skulle reparera känseln en aning, säger jag trevande,
- Ja det kan ta sin lilla tid, svarar den föränderlige.
- Näe, då behåller jag den en stund till, jag klarar mig på batterierna, säger jag, men en klämd tå, lagar ni sånt?
- Klämda tår? Jamen så roligt, det är vår specialitet, en klämd tå blir genast en fri tå. Går på ett kick!

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Jesús J.

Suveränt inlägg i bild och ord, Anne-Marie. Jag kan inte lâta bli och säga nâgonting, sâ klart.



Med mina bästa pâskhälsningar





2009-04-11 @ 16:24:15
Postat av: Anonym

Jag mår bra då jag får skriva, tack för att du läser Jesus, Anne-Marie

2009-04-11 @ 16:30:56
Postat av: Mats

Klämd tå - det är verkligen inte detsamma som öm tå?



Sådana går knappast att laga!

Postat av: Anonym

Hej Mats, jag menar en klämd tå... och en ömmande klämd tå. A-M

2009-04-12 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback