MIN ROTFYLLDA TAND och jag




- Hej, vad ska du göra idag,
frågade någon som ville att jag skulle hänka med ut.

- Ingenting ska jag göra, för jag har rotfyllt en tand,
svarade jag och tyckte att det var ett klurigt svar.

- Aha, rotfyllt en tand, sa den som envisades med att jag iallafall skulle hänka med ut och göra något kul.


- Ja, den är SÅ rotfylld,
svarade jag stolt.


- Så då blir du hemma?
sa den som började ge upp hoppet om att jag skulle hänka med ut.


- NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, absolut inte, en rotfylld tand betyder inte allt, jag ska piff, paff, puff - fixa till mig... sen så...


Ja, det är faktiskt Valborg!
Tjoho!

Anne-Marie,
som gärna kan tänka sig en konstig promenad genom Stockholm på jakt efter konstiga skyltar.

Kommentarer
Postat av: Jesús J.

Roligafylliga inläg.



Ha mycket trevliga lediga dagar.

2009-04-30 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback