GÅVAN



Detta är gåvan.

Den syns som ett fotografi.
Jag var på annan ort, nykomlingsplats, såg mig omkring med nyfikenhetsögon och fotograferarlust. Såg ett motiv jag ville ha. Jag berättade för någon att jag skulle ta taxin förbi där och fotografera det märkliga rivprojektet, den vackra fasaden, den naturlagda golvet... innan jag skulle tillbaka till mitt hemma.

Jag hade ordat om det här en aning med den jag ordade en aning med. Sen glömde jag bort alltsammans. Idag i min mail kommer ett litet mail och en aning bifogad fil. Jag tror att det hela är en reseavisering och ett uppdragsupplägg då jag klickar på öppna filen. Jag får denna utsikt. 

Jag har fått en väldig gåva. Någon har tagit sig förbi här, tänkt att göra mig glad, förevigat det jag önskade föreviga för att  sända iväg det hela.... och jag sitter här ... som mottagare.

Jag tror inte på de fyra bokstäverna på något sätt täcker eller ringar in det jag vill säga, men jag skriver ned dem här: 




T  A   C   K   ! 

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Jonas Hällebrand

Vackert skrivet som alltid AM

Trevlig Valborg hoppas att foten är bättre...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback