GENSVAR PÅ FÖRELÄSNING

Hej Anne-Marie
Tack för en mycket inspirerande föreläsning.
Jag tycker att det i min roll som rektor var mycket spännande att höra dina tips till oss.
Jag har mer på fötterna inför olika diskussioner med både lärare, föräldrar och elever.

Bifogar bilden. Hade tyvärr inte tillgång till någon bättre kamera.




Det är gott att få gensvar. Det behöver alla människor. Jag behöver det. Du behöver det. Barn behöver det. Ungdomar behöver det. Det kan vara värt att tänka på. Jag bugar och bockar, skrattar och gläds åt denna rektors ord. Ticketack för förtroendet!
Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Marie

Läste ett reportage i DN för ett par veckor sedan att de chefer/ledare som ger beröm till sina anställda får mycket friskare medarbetare - JAG MÅR VÄLDIGT BRA!!! Jag är ledare för mina elever vilket innebär att jag hejar, berömmer, ser, diskuterar, lyssnar och visar nyfikenhet för mina elever. De är inte borta speciellt ofta och de tycker om sin skola:D

Postat av: annemarie

Marie, absolut. Jag tror definitivt att det är så. Jag tror på den glada läraren. Anne-Marie

2008-09-30 @ 19:09:27
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback