VACKRA BLOGGENSVAR!

Tänkte ge mig tilkänna. Jag har läst dina ord, funderingar och tankar länge nu.
Jag är en lärarstuderande som snart har min examen. Jag tänkte skriva att jag snart är färdigutbildad, men efter att ha läst och funderat kring det du skriver har jag insett att jag nog aldrig blir färdigutbildad i en mening.
Jag har nog aldrig funderat så mycket kring min egen roll som lärare sedan jag hittade din blogg.
Tack!
Jag är här och läser, funderar och tänker flera gånger varje dag. Jag läser gamla inlägg, kollar kommentarer och lär mig av dem också.
Jag har tusen och åter tusen frågor till dig, men väntar lite med dem. Ibland svarar du på mina frågor utan att jag ens viste att jag hade just den frågan. Men framför allt tänker jag för mig själv.



Bästa, bästa bloggläsare.
Ditt inlägg hos mig är värt sitt alldeles egna bloggensvar.
Jag värms av dina ord. Läraryrket är att acceptera att man aldrig är färdig. Läraryrket förändras ständigt.
Du är en mycket välkommen läsare, och jag tycker absolut att du ska ge dig tillkänna oftare, begära något du vill ha belyst av både mig och de som svarar i min blogg. Möts vi någongång så ge dig till känna. Jag lyssnar gärna, berättar gärna och utvecklas gärna i relation med andra lärare och lärarstudenter. Allt gott,
Anne-marie

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack!

2008-10-23 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback