HITTA BONNIER UTBILDNING

Det är skolforumdagar. Mig hittar ni nog allra mest vid Bonnier Utbildnings monter. Jag brukar alltid vara där. För där är min glada och kloka förläggare, min omsorgande och lyssnade redaktör, där är redaktionen för Matteborgen som fullkomligt öser ur sig mattetankar, där syns en annan redaktör som jag talar med, där finns också en annan förläggare som jag brukar kunskapstanka hos... alla dessa människor som tidigare arbetade som lärare och rektorer. Jag har haft mina flesta och mesta pedagogiska diskussioner på mitt förlag. Utan att det för den skull resulterat i någon bok, Det har handlat om utbildning. Så där är jag - då jag inte håller seminarium eller deltar i debatten kring betygen.

Om du vill säga hej - så gör det - jag kommer bli jätteglad... och nyfiken.
Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Kersti

Kanske att jag trippar förbi endera dagen. Man kan inte så noga veta.

2008-10-27 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback