FÖRFLYTTNING del 1

Märkligt. Jag tog bilen och for hem. Nu sitter jag i en förort i London. Vete katten hur det gick till? Tog en buss och och klev av i mitten av ingenstans. Där stod jag. Det var märkligt. För mycket få personer vet överhuvudtaget var jag är. När jag tänkte så - så undrade jag - var är jag? - I am a litte bit lost, berättade jag för några förbipasserande. Jag insåg att jag längtade förfärligt mycket efter min GPS. Det är nästan märkligt hur mycket man kan längta.

Imorgon ska jag föreläsa för lärare. Det är därför jag är lost in England. Imorgon är allt som vanligt igen.

Anne-Marie,
som fnissar lite åt hur lätt det är att gå vilse.

Kommentarer
Postat av: Kersti

Owe Wikström berättade på bokmässan att i golvet på någon flygplats i Norge, har glömt var står det:

Is this where you are? If not, go to where you are. I will wait for you there. Där är där som man inte är och här har man alltid med sig. Jag är här, bara så du vet.

Postat av: Anonym

Kersti, skönt att veta. Jag är också här. Anne-Marie

2008-10-03 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback