UR filmar i min klass



Då blir det tv-inspelning i klassrummet idag. Det ska vara naturligt det som visas för er tittare men oj så det pirrar i fyrornas magar. Det är spännande att få se hur det gå till, se om man kommer synas i bild, spännande att ha besök ... Ska se hur att gestalta det jag vill säga med min undervisning. Jag har haft UR på filmbesök i mina tidigare klasser. Filmer som ni kan se på URs filmer för lärare;

* Pedagogernas giganter - om Vygotskij och hur man gestaltar teori i praktiken
* Läsundervisning enligt Kiwi

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Jonas Hällebrand

Vad glad jag blir. Dels för dig men framför allt för dina elever. Vilken upplevelse vilken dag! Njut

PS du vet att vi passerade en tagning av en Wallander film när vi lämnade dig sist! OM given av film TV och media är du! Med alla rätt! Tack för att du är den du är!

Postat av: studentmorsa

Och den om Vygotski har jag sett ett antal gånger. Den är bra, mycket bra. Ska bli spännande att se den nya i april. Behöver verkligen lite inspiration igen . . .

2008-11-22 @ 21:58:54
URL: http://blogg.passagen.se/studentmorsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback