MEDiAL

Idag blev jag intervjuad ,,, om klassrumsorganisation och lärande, fick en förfrågan om sms-användandet och missförstånd från en tidning och i morgon kommer I LOVE SPRÅK redaktionen och spelar in klassrumsaktioner och entusiasmboktänk ... ska putsa på några vackra ord i kväll, sova skönhetssömn och leta efter något tänkvärt att ge eleverna att orda om. För de är de som ska vara i absolut fokus i morgon.

TV-programmet ser du först söndagen den 13 april 2009.
I framtiden med andra ord!

TJOHEJ!
Anne-Marie

ORDBOKSPROMENAD
Medial avser en kanal för kommunikation ... bland annat ... men kan också betyda något som är beläget ungefär i mitten eller något mer suspekt - något som har med andeväsendet att göra. Med andra ord kan jag och mina elever sätta oss i mitten, kommunicera böcker och kanske ... läsa läskiga spökhistorier.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag bokar in datumet nu i översikten 2009 i min almanacka. Har inte köpt 2009 års ännu. Vill låtsas att jag inte har inbokade möten/resor/konferenser nästa år. Ingår i mitt "leva i nuet-projekt".

2008-11-20 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback