JAG - DU - VI i googlesiffror




JAG
-       126 000 000 träffade dig
DU -     
1 860 000 000 träffade mig
VI -         
713 000 000 träffas en gång

Jag lekte med googleträffar. Du träffas betydligt oftare än jag. Vi träffas någon gång. Också lek med google. Man får leka med det mesta. Men det förvånade mig att JAG hade färre träffar än DU. Men min tanke kring VIOISMEN lever kanske. Monoism, dualism och vioismen. Det sista ordet tror jag att jag hittade på en gång för länge sedan, googla får ni se...

Anne-Marie,
här sitter jag och har tråkigt

Kommentarer
Postat av: Mats

Det är ganska stora tal - utmaningen är kanske att hitta ord som inte finns?



De förargliga frågorna om vad jag egentligen menade är uppenbart förolämpande. Har du sett filmen "Bind mig - googla mig"?

Postat av: Anonym

Hi hi hi - Jag har uppfunnit ett ord som inte finns. Det är sant och det ordet är jag stolt över. I övrigt blir jag bara full i skratt. Må gott Anne-Marie

2008-11-24 @ 20:14:32
Postat av: Anneli

Kul statistik! :) Trodde som du att det skulle vara fler jag än du.

2008-11-24 @ 20:53:52
URL: http://anneli1983.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja- man förvånas. A-M

2008-11-27 @ 07:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback