från mail till blogg, från blogg till IRL

Hej Anne-Marie!
 
Jag är jätteglad att jag fick möjligheten att träffa dig, på söndagskvällen tillsammans med IT-mamman, och höra några av dina tankar och idéer. Och jag förundras lite över att ett personligt möte kan förändra mina förutfattade tankar så mycket. Jag hade, innan jag träffade dig, läst din blogg någon gång men skrämdes lite av ditt sätt att använda orden. För mig var det lite som att läsa poesi och det gör jag inte särskilt ofta och då är det svårt att läsa. Men efter att jag har hört dig prata så, i mina ögon, passionerat om hur du vill att skolan skall vara och hur eleverna skall få det bra i skolan så nu är det ett nöje att läsa och inspireras av din blogg och bilderna i bloggen.
 
Ha en skön dag!



Jag har fått ett mail... och omfamnar min läsare. inte är jag farlig! I verkliga livet är jag absolut inte farlig heller. Tur att man träffas och ordnar till det där med föreställningarna...!
Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback