SKOLANS i SIN HELHET

image2302

Det är svårt att se helheten av en skola. Man försöker göra det. Så här är det i skolan kan man försöka generalisera. Men skolan låter sig inte bli en helhetsbild. Vill man titta på en skola får man söka helheten i det lilla. Det är väldigt bra att titta utan färdiga svar. Man kan undra? Vad gör man här?

tänker Anne-Marie,
som undrade omkring i sin egen skola igår. Jaha! tänkte jag i bildsalen, Så spännande tänkte jag hos förskoleklassen och då jag gick förbi min kollegas klassrum rusade en liten elev ut och kastade sig runt mina ben och fnissade
- Tjena kompis! Det är dom detaljerna! Svåra att få om man inte tittar lite närmare på saker och ting.

Anne-Marie,
som undrade... och tänker fortsätta med det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej där!
Jag har lärt mig hur man länkar...maffigt!
Såå, jag undrar lite försynt..får jag länka till dig??

Mvh & ha en toppen helg!
Sara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback