NÖTT

Konstigt - mest nött på mitt tangentbord - bokstaven R!
A-M

Kommentarer
Postat av: Mats

Så härligt - ett riktigt runt skorrande tungrots-R!

Jag kan tänka mig massor av fina ord som har slitit ner ditt tangentbord.

Dags för en R-fri vecka?

Postat av: thord wiman

Så mysko! Logiskt sett borde det ju vara tangent S med tanke på ditt engagemang för skolrelaterade spörsmål...
Nja - lite långsökt kanhända.
Fast orden med begynnelsebokstaven S är ändå klart flest så därför då...
Nja...
Vad tror du själv?

Själv har jag svårt att tänka mig något vackrare än aningen nötta och litet rart blankslitna tangentbordsbokstäver och budskapet de förmedlar - här har det varit väl använd tid i ordens rike!
Nöt på Anne-Marie!

2008-03-11 @ 20:54:21
Postat av: Anonym

Mina trogna läsare - två gånger tryckte jag på R när jag skrev trogna läsare... därefter tryckte jag på R -
7 gånger... och i sista meningen 3 gånger. Jag ska nöta på... ordentligt. RRRRRRRRRRRRR...Anne-Marie

2008-03-11 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback