DET SKA VI FIRA

image2301

Mats blogg fyller ett år!
Grattis...

http://lumaol.wordpress.com/2008/03/13/det-ska-vi-fira/
och när jag läste hans blogginlägg och skrattade åt hans bedjande benrangel insåg jag att även jag firar födelsedag på min blogg. Med några dagars övertramp. Jag har dock samma intentioner med mitt bloggande som Mats har. Så jag låter hans bloggord bli en del av mina.

Jag tackar för ett helt år med er mina läsare, kommentatörer och ställer genast in ljuset mot tvåårskalaset!
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, grattis!
Hoppas du "orkar" blogga länge, länge till - många givande iakttagelser uttryckta i bild och ord! Tack!
achris

2008-03-14 @ 09:45:21
Postat av: Mats

Tack tusen - och vilken underbar bild på en djupt fokuserad person som i viktlöst tillstånd försöker hålla balansen. Sån vill jag
bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback