VAR ÄR BÖCKERNA?



Jo jag promenerar runt där jag är.
Letar efter saker att skriva om.
Saker att fundera mera över.

Jag letar bokhandlare, boklådor... något med böcker i.
Jag letar och letar och letar.
Hittar ingen bokhandel.
Det undrar jag över.

Det är märkligt tycker jag.
Var är böckerna?
Så kommer jag nog alltid att tänka!
Var är böckerna?

Jag inser att framtidens stora tekniska landvinningar handlar om att alla förväntar sig att man behärskar språket eller språken, såväl det muntliga som det skriftliga. Vi har tekniken för att kommunicera. Jag ser min plats i denna cyberera som säkrad. Vi lärare kommer att ställas inför prövningar. Var är böckerna? Kanske är vi lärare böckerna i framtiden.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Du är så vansinnigt snygg A-M!



Vicktoria

Postat av: Annemarie

Roligt att ha dig här Viktoria! Tack för komplimangen. A-M

2008-06-10 @ 12:17:19
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback