SKOLAVSLUTNING IDAG



Utvärdering av ett arbete i min femma. Jag gillar den här utvärderingen.
På knappt ett halvår gick vi i mål. Jobbigt? Självklart. Läraren som manar på?
Självklart. Vi har gått i mål. Samtliga.

Jag delar elevernas trötthet men känner också en oerhörd tillfredställelse med terminen.

Nu väntar sommarlovet... om några timmar är eleverna lediga... för oss lärare dröjer den ännu någon vecka eller två. Jag funderar på att ansluta mig till någon grupp. Ungar har bra idéer. Funderar på att ansluta mig till den här klubben. Handfast och lockande.




Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: thord wiman

Hi hi... ja, gör du det. En smutt självordination - gräv där du står.

Självklart!

Inte mycket att orda om.

2008-06-05 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback