TID OCH OBALANS

Vaknar på svensk tid.
Här är klockan halv tre på morgonen.
Bloggbesöker er därhemma.

Läser om Jan Björklund och betygsättarivern?



Vi har nationella prov, en mål- och resultatstyrd skola,
en läroplan, lokala arbetsplaner... vi har uppnåendemål
och strävansmål...

Fullt tillräckligt!

Jag vill absolut inte hamna i några subjektiva områden där ordning och reda ska bedömas.
Allt lärande innebär en viss oordning!

Det nya rör om i det gamla.
Men det gamla ska inte röra om för mycket i det nya!

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: johanna

Fortfarande jetlag, stackars du.

Postat av: Annemarie

Japp. Det går inte över. Kanske det är borta när jag väl är hemma igen... och så får jag vanka av och an när alla andra sover... det är lite tråkigare i ett hotellrum. Så fort jag sätter på TV´´n så bankar grannen på väggen. Och detta hotell är mångstjärnigt.

Anne-Marie

2008-06-10 @ 14:08:59
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback