OMÅLAD I SEATTLE

Mitt lilla face och jag... vi ska på möten.

Hur dumt är det inte att packa smink i en resväska.
Men jag tänkte bespara mina gränsöverskridningar... det är svårt att komma in i USA,
varför bära med sig artiklar som de inte tillåter annat än i plastpåsar...
så allt smink, lotion, parfymer... ligger i min kappsäck... ännu borta!
nu har det emellertid löst sig...
köpt smink... och det är INTE billigt när ALLT ska köpas in.

Inne i varuhuset Macy´s mötte jag en förtvivlad liten grupp som ordade om sitt försenade bagage. Jag sökte upp dem för att höra om hur stor ersättningssumman kunde vara....de skulle vidare på cruise till Alaska. De var förtvivlade.
De hann inte köpa in kläder för sin efterlängtade cruise och deras båt avgick under eftermiddagen.
De såg rött... och såg sin drömresa gå om intet.

Så kan det gå!
Jag tänker alltid - det mesta ordnar sig - och det tror jag fortfarande.
Väntar på svar från SAS!

Anne-Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback