KÖRLINGS ORD - UTESLUTNINGSFÖRTECKNING



Det är mycket som måste uteslutas för att innehållet ska bli ätligt.
Jag tycker snart att man kunde göra en parallell
uteslutningsförteckning att kompletera innehållsförteckningen.

För det som säljer är det innehåll som inte längre finns med!

Det gör man stor affär av.
Här är det glutenfritt!
Allt är naturellt.
Inga transfetter.
Det är WOW!

Det är märkvärdigt stort att det är så innehållslöst - och därmed så nyttigt.
Frågan är - vad innehåller allt det andra som inte har uteslutningsförteckning på sina varor?

Anne-Marie,
som lägger till ett nytt ord i Körlings ordbok... uteslutningsförteckning!

Kommentarer
Postat av: thord wiman

Hi hi hi... och det fastnar i halsen förstås.

Ja, det var ju en innehållsmässigt förminskande synpunkt och en perspektivutvidgande insikt.

Det läggs på priset kantänka - det som inte finns...

Det kallas för service och distribution.



Ditt allseende "argusöga" Anne-Marie avslöjar det mesta.

Det är WOW!



En god hälsning till dig i det stora landet i väster!

2008-06-14 @ 20:50:10
Postat av: Annemarie

Det tackar jag för.

Jo, jag måste peta i detaljerna.

Det roar mig.

I det stora hela ser jag mer då jag gör det.

Allt gott THord,



Anne-Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback