DAGENS PROGRAM



* Hämtas för färd till Microsoft (redan klockan halv åtta på morgonen)
* Frukost hos Microsoft. I en hel timme (mums)!
* Rundtur
* Networking
* Lunch
* Skoldiskussioner
* Networking och diskussioner
* Kaffe (ja ja jag vet - men det är oändligt viktigt för mig - jag är jetlagad så jag behöver allt kaffe i världen)
* Konstruera en framtid - vårt uppdrag!
* Tillbaka till hotellet
* Kryssning med middag (Det är så mycket vackert vatten här... och natur... ser fram emot detta)

Är nog slut redan på eftermiddagen men ska hålla korpgluggarna öppna till midnatt!
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mats

Går kaffet att dricka?



Kryssning - får du sitta vid kaptenens bord?



Det låter som om de försöker köra slut på er fullständigt - finns det ingen plats för siesta?



Var rädd om dig - och bygg en framtid som går att transportera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback