ALL THINGS DIGITAL


THE WALL STREET JOURNAL har haft en årlig konferens som de kallar ALL THINGS DIGITAL.

En hel tidningsdel är vikt åt denna konferens. Matnyttig läsning.
Mr. Walter S. Mossberg and Kara Swisher inbjuder sina läsare att ta del av konferensens innehåll.
Jag tror vi ska göra det.

Varför tror Rupert Murdoch på papperstidningens framtid? Hur kan tidningen överleva?
Vad tänker Jeffrey Bezos, Amazon,com, om framtidens bokläsande och den fysiska boken och hur ser framtidens läsare ut?
Hur ser det framtida tv-tittandet ut? Hur interaktive kan tv bli?
Spelen då? Robert Kotick of Activision, World of Warcraft and Guitar hero, om spelen och dess funktion från att vara solitary gaming to social gaming. Hur ser utvecklingen ut?



Jag har skumläst.
Kliar mig i min femtioåriga panna!
Jag är i kölvattnet av dåtiden!
Framtiden är väldigt framtida!

Jag återkommer!
Anne-Marie
 
http://allthingsd.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback