TERMOS och INVITATION




Jag är lite orolig. Undrar mycket hur du mår.
Jag tänkte fixa en termos kaffe, en liter jordgubbar och cykla över till dig. Är du mottaglig?
Du behöver inta prata bara vara tillsammans en stund i det gröna gräset.
Först tänkta jag bara komma men kanske är det bättre att förvarna lite så att du kan säga, inte nu men sen. Men det hoppas jag att du inte gör.

Vackra människa.
Omtänkande.
Klart jag säger ja!
Jag publicerar det här mailet för jag tror att fler människor ska handla så här.
Om någon är lite frånvänd, ensamgörare, sorgsen...så behövs inte de stora åtbörderna... de handlar mer om närvaron av... och modet att ingenting göra när man väl är där.

Anne-Marie







Kommentarer
Postat av: johanna

Kära du, det bli bra.

Postat av: Kersti

Då kan det hjälpa att sitta en stund på en brygga och dingla med benen. Kram

2008-07-03 @ 16:17:23
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback