FRÅN MAIL TILL BLOGG



Intressant hur det kan bli när man vågar ta kontakt. Först tyckte jag du verkade så insjunken i dina funderingar och ville inte ”störa”, men så vände du dig med ett snabbt leende, om det sen var mot mig eller någon/något annat vet jag inte. Du blev så vacker och tillgänglig och jag tänkte att när jag nu ändå sitter ute bland folk, som jag gör alltför sällan, så är det också en nyfikenhet på eventuellt kontakt jag har.

För några dagar sedan mötte jag en konstnär på ett cafe i Stockholm.
Jag var försjunken i mig själv. En aning ledsen och nedstämd.
Jag slog mig ned för att läsa... och slutade i ett långt samtal.
Så kan det bli.
Idag fick jag ett mail.
Det var så målande - så konstnärsbildande!
Som ett slags skrifligt fotografi.
Och ord kan vara plåster.
Utan att självhäfta.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej,

kul att hitta dig här i bloggvärlden :) Gillar det du skriver, fantastika texter, tankar, ord ..Det är fantastikt fascinerande med möten!



Varma Hälsningar Christine, ifrån fantastiskt Öland

sassis vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback