alias HELMER BRYD

Jag har skrivit om Helmer Bryd tidigare.
Jag hade förmånen att lära känna honom, och bli hans sekreterare bara för att de föll sig så!


Helmer Bryd, Gunnar Svensson, är och var en av de vackraste människor jag har haft förmånen att träffa och lära känna. Så vanlig att han blev ovanlig. I mycket gott minne ...

Nu finns Helmer Bryd på Youtube...

http://www.youtube.com/watch?v=ySy20LTFyuI&NR=1

Tack till Dig som gensvarade på mitt tidigare inlägg om Gnnar Svensson.
Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag är utslagen. Allt är perfekt och Lothar Jönsson är underbar.



Tidlöst vackert och sant. Servitrisen lever sig verkligen in i historien. Var det 1965?

Postat av: Jan Fridén

Hej Anne-Marie!

Hinner ju inte läsa alla bloggar man borde. Jag hamnade i din när jag sökte på Helmer Bryds E F Q. Förutom att du verkligen kan hantera en blogg, med bild & text i perfekt blandning, har du ju också något att säga. Så hit kommer man nog tillbaka!



Fråga: Du verkarju ha haft ett fint "förhållande" med Helmer B. Gunnar Svensson var tydligen den hedersmannen man, även på avstånd, fått uppfattningen att han var. Har du möjligen någon fin närbild på Helmer Bryds E F Q:s logga? Vi är några gubbar som diggar de gamla fina dängorna och som funderar på att trycka loggan på våra skjortor. OBS Det finns inget kommersiellt i detta! Bara en kul grej.

2009-08-31 @ 13:19:17
URL: http://drink.to/bsmws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback