TYSTA TANKAR

Jag gör mina bloggpromenader... och här är ett av mina andningshål. Fast jag flämtar till i fasa ibland, skrattar så jag kiknar... sa jag att det var ett andningshål? Gå dit och tänk, avtryck... få intryck.

"i glappet mellan personligt tänkande och offentligt uppdrag" skriver bloggaren själv.


Med alla mina bästa hälsningar till Mats!
http://lumaol.wordpress.com/2008/01/26/allt-finns-verkligen-inte-pa-natet/

Nu ska jag också göra honom till min favorit på bloggportalen.
Tjoho!
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Christina

Aldrig att jag begriper hur jag finner guldkorn på nätet men medan solen lyser mig rakt i ansiktet sitter jag och ler för att jag hittat både hit och vidare. Till lördagens guldkorn. Tack :)

Postat av: Mats Olsson

Tack tusen för förtroendet! Favorit låter härligt - fast kanske inte som den där radiokanalen "lugna favoriter"

Jag tror att vi vill vara oroliga favoriter

2008-01-26 @ 14:08:12
URL: http://lumaol.wordpress.com
Postat av: Anonym

Så sant så sant Mats, och tack tack Christina... Jag ska gå in på tre flickor och läsa lite hos dig. Allt gott... Anne-Marie

2008-01-26 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback