GOOGLE ANALYTICS 2

Det var lite roligt att titta på hur det ser ut... jag har på två dagar haft 222 unika besökare, jag vet ungefär hur de kommer till min blogg... jag har haft 412 bekanta besökare... och sammantaget har mina läsare läst väldigt många sidor...

Jag blir lite rörd. Tänk om jag kunde ta er i hand och säga - Välkommen. Då skulle jag göra det.
Jag ser också en del besökare jag inte visste om, som inte trycker ned några ord här, och som återkommer med regelbundenhet, tja... på två dagars analys... Det var lite som att få syn på er. Och vet ni... det värmde.


NEGATIVA RUMMET

Jag har gluttat in bakom kulisserna - för att göra det bildligt. Google Analythics.
Fniss. Tack ni alla.

Tack.
Anne-Marie



Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Och jag läsrer dig mest med Rss och syns inte så ofta i din statistik. Mejlade dig för ett tag sen för att kolla en sak. Kan du mejla mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback