BLOGGPROMENAD 2

En underbar liten berättelse ur det verkliga bjuder Klurigt, lurigt och roligt i skolan.
Jag klippte ut detta:

"Uppgiften var att berätta så målande de kunde om någon julklapp eller om något de varit med om under lovet.... och SOM de berättade!!! Jag är helimponerad över deras långa beskrivade meningar. Massor med adjektiv och meningar med varierad början och snygga bisatser kan få mig att gå i spinn. Naturligtvis tog jag chansen att benämna

http://klassiskt.blogspot.com/2008/01/sprkat.html

Jag lägger in ett flerfaldigt nickande bejakande i form av

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: erica lövgren

Tackar och bockar. Jag spinner ett varv för dig också, håll i dig .....ssssnnnnuuuuuurrrrrr ... så där ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback