BLOGGBESÖKARE Från när och fjärran

Google Analytics... lite kul.
Min dotter lärde mig hur man kan se varifrån besökare kom...

Så här såg det ut bland mina besökare:

New York (USA)
Pennsylvania (USA)
Massachusetts (USA)
Madrid (SPanien)
Venissieux (Frankrike)
Rosrath (Tyskland)
Mettman (Tyskland)
Tubingen (Tyskland)
Riswijk (Holland)
Cambodja
Voorburg (Holland)
Vaasa (Finland)
Helsinki (Finland)
Nurmijärvi (Finland)
Köpenhamn (Danmark)
Edinburgh (GB)
Bergen (Norge)
Sandefjord (Norge)
Moss (Norge)
Drobak
Ski

samt Sverige lite här och var... och allra flest...
Jag bugar och bockar i alla väderstreck.
Hej och Hå,

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Anki

Du har ett pris hos mig!

2008-01-21 @ 18:16:45
Postat av: heaven

Ibland har du Italen med också:)

2008-01-22 @ 10:21:51
Postat av: Vicktoria

Oj, hur gör man...?

2008-01-22 @ 12:53:53
Postat av: Anna Nilsson

Hej! Vill du dela med dig hur man gör? Jag förstår inte ens hur jag ska få reda på antalet besökare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback