KOLLEGOR EDBOSKOLAN

Jag har bara goda tankar när jag tänker på mina kollegor. Jag ser så många möten med elever där lärare vänder och vrider på allt för att göra det mesta och det bästa. Jag hör så många diskussioner där frågeställningarna kretsar kring vad som gör skillnad och hur vi gör det möjligt för eleverna att verkligen lära och förstå. Jag deltar i så många sammanhang där barnet står i centrum.

image2163

Så är det på skolan där jag är. I det arbetslaget där jag ingår.
Jag upplever en oerhörd glädje över att ingå där jag är.

Då jag går igenom korridoren möts jag av en skuttande världens gladaste unge.
Hon rusar mellan två lärande rum. Hon sjunger och skrattar...

- Jag är så jäääääääääääääääääääätte glaaaaaaaaaaaaaaaaad!

Det borde stoppa alla tidningspressar.
Bli förstasidesstoff.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin och tänkvärd blogg! Hit tänker jag återvända. =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback