GÖR FEL - FELA

"...dansa i otakt, o för all del, sitt inte bara följsamt och lyssna, visa att du känner och tänker, visa att du lever. Vi kan beräkna den perfekta rörelsen, men vi kan inte beräkna det så bedårande älskvärda slumpmässiga misslyckandet." Jos 2008


Min dotters ord.
Jag tycker så mycket om det som blir lite fel.
Det perfekta kan ibland verka farligt.
Det blir vackrare ord när någon annan tänker det jag vill säga.
Jag lånar av min dotter.
Citatet är hennes.

Jag tog copyright c 1983 på henne.
Sedan överlät jag denna suveräna skapelse till självförvaltning. (Fnitter)
Så är det med barn.
Man äger dem inte.
Och föräldrar är inte felfria.
Det är gott att veta.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: jos

Åh vad jag älskar dig...
C1983 annemarie körling.

Älskade operfekta du!
C2008, johanna

2008-02-22 @ 17:47:09
Postat av: Anonym

Hi hi hi... men i mitt copyrightkontrakt stod skrivet... förvalta väl tills vingarna bär... vinka iväg och välkomna hem... Det minns jag väldigt tydligt. Kram dottera... kram. Mammari

2008-02-23 @ 14:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback