SÖNDAGEN och morgondagen



Det är över en kopp kaffe jag tänker. Ungefär samtidigt som kaffedoften når min näsa vaknar jag till liv. Det går att väcka mig med kaffedoft. Men jag är klarvaken. Jag har suttit och ritat hela morgonen. För att tänka med pennan utan att tänka riktigt. Då jag ritat klart ser jag att jag avslutar alltsammans med en kaffekopp. Jag leker med Decartes ord - Jag dricker kaffe alltså finns jag. Det är gott att vara. Så ungefär.

Anne-Marie,
som inte kommit åt bloggen denna morgon.
Det är vackra tredje advent idag. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag spiller - därför finns jag...



Hoppas dagen blev bra!

Postat av: Lena

Jag läser A-M:s blogg -och skriver inlägg. Alltså finns jag.

Hi,hi - överträffa den ni -i Descartes anda....

2008-12-15 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback