PANK och PANIK


PANK och PANIK.
Det är bara ett I som ställer till skillnaden.


Anne-Marie,

Kommentarer
Postat av: Mats

Behöver du låna?



Det är fel tid på året att vara fattig - eller kanske nyttigt?



Postat av: Anonym

Jag tänkte mest på bokstäverna... och orden. Jag leker med alla ord hela tiden... och jag kan inte sluta. Men orden är realtitet för många. Smulorna blir större då man är fattig. Anne-Marie

2008-12-09 @ 22:14:39
Postat av: Lena

Är inte alla smulor värdefulla? Mer än stora bitar. En smula vänlighet? En smula kärlek? Det är smulorna som gör skillnad!

2008-12-10 @ 21:02:12
Postat av: Ann

Ja så är det men de där två orden följer ofta varandra....fy tusan, jag har alldeles för ofta haft dessa två hängandes i hasorna..

2008-12-11 @ 08:55:12
URL: http://livsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback