JUST NU







Orden fattas mig idag.









Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: LenaA

Torka:

subst. torrt väder, torr väderlek, torrt klimat, torrperiod, vattenbrist; besvärande brist, brist; torrhet, fantasilöshet.



verb 1: göra torr, avlägsna vatten, hänga på tork; gå över med trasa, rengöra, damma av. 2: bli torr, dunsta av; vissna, förtorka, skrumpna, tvina.

3: torka in 1 fastna efter torkning 2 få inställas, inte bli av, gå om intet, torka inne.



Vilket gäller för dig? Jag säger "besvärande brist" eftersom jag saknar dina ord. Men känn ingen press, det ska vara roligt med ord.

2008-12-05 @ 09:09:03
Postat av: Mats

Ingen fara! Det nog t.o.m. vara nyttigt.



Jag minns känslan av att ha så ont i halsen att jag inte kunde prata med barnen (och inte kunde gå hem



Det finns andra sätt att kommunicera och jag tror du just nu har sagt något viktigt. Du är ingen maskin - ord ska göra motstånd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback