FRÅGOR OCH SVAR



Jag ber att få
TIDNINGEN. Jag vill läsa om Horace Engdahl och tänka kring vad Horace Engdahl själv tänker och tycker. Det är en underbar profil som tecknas i den lilla spalt som utgör en del av fotografiet av den skrattande Horace. Jag uppskattar humorn i svaret:

Om du mötte dig själv på en fest?
Skulle jag gå hem.

Då prövar jag att ställa den frågan till mig själv.
Det är svårt att svara på den.
Försök ni som läser här.

Att ställa frågor, skapa svar, helst spontana och snabba är knepigt. Peter Englunds fantastiska intervju med sig själv är ett konststycke jag önskar härma och pröva emot. Svårt så det förslår men
FANTASTISK INTERVJU MED PETER ENGLUND.

Anne-Marie
som läst Jenny Leonardz intervju med Horace Engdahl, SvD Söndagsintervju, 21 december 2008.

Kommentarer
Postat av: Gabriella Lönnroos

Hej!



Nu har vi i Webbstjärnan dragit igång en blogg som vi hoppas ska finnas intressant. Så, om du är intresserad av skola och IT, besök gärna bloggen. Vi som bloggar är allt ifrån journalister, webbtekniker, omvärlsbevakare, till IT-pedagoger och Webbstjärnans projektledare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback