BESTÄLL FÖRELÄSNING!

Jag måste göra reklam. Jag var inbjuden av min skolchef i Huddinge Kommun att delta bland kommunens alla rektorer - i en föreläsning som jag sent kommer att glömma. Dels var föreläsningen nödvändig, dagsaktuell, ledarskapsutvecklande i alla ledarskapshierarkier, utförarvänlig, genomförandemöjlig, dels riktade den oss skolledare in i verkligheten och framtiden. Ett nog så viktigt anslag. Jag tackar för att jag fick ingå i sammanhanget och axlar mina uppdrag med värdskapstankar.

SÄNDER ER RAKT IN I VÄRDSKAPETS BLOGG

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Jag såg en bild här på din blogg (eller ganska faktiskt) som jag tycker är så härligt målade. Jag undrar om det är du som målar dom? En speciell bild jag tänkte på är en bild med några vuxna personer och en liten person, det finns två liknande bilder. Mvh Sandra

2008-12-01 @ 15:45:40
Postat av: Anonym

Sandra, jag vet inte vilken bild du menar, men är det den jag tror det är - så är jag upphovsman till den. Det är den viktigaste bild jag ritat och den kommer inom mycket snar framtid att finnas med i min bok... som är under utgivning.

Tack för din kommentar... den värmer.

Anne-Marie

2008-12-01 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback