LEIF STRANDBERG i P1

Ikväll talar Leif Strandberg, Vygotskijkännare, psykolog och en fantastisk föreläsare, i programmet TANKAR VID DAGENS SLUT. Jag tror att man absolut inte kommer att känna sig slut efter att ha lyssnat till Leif Strandberg. Jag tror att man kommer uppleva att man är utvecklingsbar, är en samarbetspartner, lär av andra och... ja.. man kommer att få uppleva lite framtid med andra ord...

... men jag vet ju inte. Jag utgår från de tankar jag tänker då jag tänker Leif Strandberg, pedagogik och Vygotskij. Kära besökare här... slå på radion.

Anne-Marie

http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/index.asp?programid=1611

P1 klockan 21.45

Kommentarer
Postat av: thord wiman

Hej Anne-Marie!



Leif Strandberg - intressant bekantskap!



Att bryta igenom tröghetsbarriären är en utmaning att acceptera - ett lyft för själ, sinne och inre mognad.

2008-08-30 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback